Gwarancja

  • 1

    Firma Hime Electronics International z siedzibą w Gdyni, ul Wielkokacka 4B/65 udziela gwarancji na następujący okres: komputery używane – 6 m-cy, naprawy elektroniki – 3 m-ce. Podzespoły nowe posiadają gwarancję producenta (informacje na jego stronie internetowej).

  • 2

    Hime zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji bezpłatnie usunąć ujawnione wady.

  • 3

    Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar w oryginalnym opakowaniu do serwisu na własny koszt. Odbiór odbywa się w tym samym miejscu na koszt reklamującego.

  • 4

    Termin wykonania naprawy wynosi max 28 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru do sprzedawcy.

  • 5

    Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na wolny od wad, gdy w okresie trwania gwarancji dokonano pięciokrotnej naprawy.

  • 6

    Firma nie przyjmuje zwrotów sprzętu sprawnego.

  • 7

    Sprzęt posiada numery seryjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji. Uszkodzenie taśm, zabezpieczeń fabrycznych w dyskach twardych również powoduje utratę gwarancji.

  • 8

    Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w skutek niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji lub uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika, np zalania cieczą, ukruszenia jądra procesora czy jego przegrzania z powodu niewłaściwej instalacji układu chłodzenia, spalenia lub fizycznego uszkodzenia dysku twardego, itp.

  • 9

    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących rezultatem wypadków losowych takich jak: pożar, wyładowania atmosferyczne, powódź, wypadek samochodowy itp.

  • 10

    Czynności takie jak: kontrola sprawności, konfiguracja, wymiana bezpieczników, odzyskiwanie utraconych danych, instalacja systemu i oprogramowania nie są objęte gwarancją i będą wykonywane odpłatnie.

  • 11

    Gwarant nie odpowiada za niewłaściwe działanie oprogramowania  w przypadku  braku umowy licencyjnej.

  • 12

    Firma nie ma obowiązku dostarczenia do Nabywcy sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy.

Najpopularniejsze usługi serwisowe

  • Przykładowe usługi, zadzwoń po szczegóły
  • Czyszczenie komputerów po zalaniu
  • wymiana klawiatur/ LCD
  • Wymiana układów BGA (np układy grafiki, procesory)
  • Naprawa płyt głównych
  • Czyszczenie laptopów i komputerów iMac
  • Wymiana baterii w Macbookach, Macbookach Air i Macbookach Pro Retina

Najpopularniejsze zmiany konfiguracji

  • Najczęściej klienci decydują się na:
  • Instalacje dysków SSD zamiast tradycyjnych, wolnych HDD w Macbooku/Mini/iMacu
  • Rozszerzenie pamięci Ram: 8 lub 16 GB w Macbooku Pro, do 128 GB w Mac Pro, do 32 GB w iMacu
  • Kompleksową rozbudowę Maca Pro 2006-2012 typu tower:

    Wymiana procesora (lub procesorów) na szybszy, z większą ilością rdzeni. Możliwe też w iMacu.

    Wymiana karty graficznej na nowszy model

    Wymiana kart Wifi/Bluetooth na nowszy model

    Dołożenie dodatkowych kart PCIe (kontrolery dysków, USB 3.0, Raid i inne)

    Instalacja napędów BluRay

    Instalacja specialnych dysków SSD wraz z kontrolerami

  • Zakup i konfigurację oprogramowania, w tym systemu OS X czy Windows za pomocą BootCamp lub wirtualizacji (Parallels Desktop for Mac)

Naprawa urządzeń mobilnych

  • Naprawiamy sprzęt Apple i Android:
  • Wymiana Ekranów LCD/Baterii
  • Naprawy po zalaniu
  • Zdejmowanie blokady Simlock
  • Wszelkie inne naprawy smartfonów i tabletów